Klagemulighed
Vores mål er at yde en god kundeservice og gøre vores kunder glade og tilfredse.
Skulle vores arbejde og service ikke leve op til dine forventninger, er du velkommen til at kontakte Carina Gregersen, Souschef, på Carina@as-kcc.dk.
Vi forsøger altid på bedste vis selv håndtere klager i virksomheden ved forhandling, kompromisser eller anden aftale. Hvis vi mod forventning skulle blive så uenige, at en uvildig 3. part bliver nødvendig ang. en handel, mangelafhjælpning eller andet, kan du klage til:
- Camping Branchens reklamationsnævn, Mosedalvej 15, 2500 Valby, Ring på tlf. 36 14 04 57
- Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen, Carl Jacobsensvej 35, 2500 Valby, ”Center for Klageløsning”, www.forbrug.dk
Skulle vores arbejde og service ikke leve op til dine forventninger, er du velkommen til at kontakte Carina Gregersen, Souschef, på Carina@as-kcc.dk.
Vi forsøger altid på bedste vis selv håndtere klager i virksomheden ved forhandling, kompromisser eller anden aftale. Hvis vi mod forventning skulle blive så uenige, at en uvildig 3. part bliver nødvendig ang. en handel, mangelafhjælpning eller andet, kan du klage til:
- Camping Branchens reklamationsnævn, Mosedalvej 15, 2500 Valby, Ring på tlf. 36 14 04 57
- Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen, Carl Jacobsensvej 35, 2500 Valby, ”Center for Klageløsning”, www.forbrug.dk